سخنان قرقاش در مورد دوست و دشمن امارات، ناشی از خودفروختگی اوست.

انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی گفت، حالا دوست و‌دشمن را بهتر می شناسیم. حالا که ایران به امارات موشک می زد و امریکا از ما دفاع می کرد.
قرقاش دیوانه نیست بلکه خود فروخته ای است که هدفش تحریف واقعیت است.
او نمی گوید که امریکا از خاک آنها برای حمله به ایران استفاده کرد و آنها را در خطر قرار داد و بجای دفاع از آنها، از اسرائیل دفاع می کرد.

همچنین او نمی گوید که وقتی امریکا از خاک آنها به ایران حمله می کند ایران حق دارد به مبدأ حمله پاسخ دهد.

اگر قرقاش چنین نمی گفت، تعجب می کردیم که چطور به این سمت انتخاب شده است.

دیکتاتورهای عرب و مسئولین آنها، طبیعی است که در جهت منافع استعمارگر حامی آنها سخن بگویند.

البته آنها حق و حقیقت را می دانند ولی امثال آنها حقوق می گیرند که از حمایت کننده ی دیکتاتور کشورشان یعنی امریکا و اسرائیل دفاع کنند.

پیمایش به بالا