ترامپ به کمک اسرائیل قرار بود دوسه روزه ایران را اشغال کند و نفت ایران را در دست بگیرد تا چین را در محاصره نفتی قرار دهد ولی بعد از به مشکل خوردن و گیر کردن در باتلاق جنگ رمضان و کمک نکردن اروپا و ناتو به او در این جنگ، می گوید کشورهای اروپایی مشکل نفت دارند و خودشان مشکل را حل کنند. ولی نمی گوید که امریکا، حق نداشت به ایران حمله کند و این مشکلات را برای خود و دیگران بوجود آورد.
ترامپ و سیاست مداران امریکا، غلط بزرگی مرتکب شده اند و نمی دانند چطور از این باتلاق خودساخته خارج شوند.



