سایه جنگ امریکا علیه ایران، سالها ادامه خواهد داشت، خانه ایران را از رانت خواران همراه دشمن پاک سازی نماییم.

سایه جنگ امریکا علیه ایران عزیز، سالها ادامه خواهد داشت زیرا وضعیت رقابت اقتصادی امریکا و‌ چین، بنفع امریکا نیست و امریکا بدنبال استفاده از قدرت نظامی برای تامین منافع خود و جلوگیری از سقوط اقتصادی خود می باشد.

مسئولین لازم است با مدیریت صحیح اقتصادی، رضایت و انسجام ملی را افزایش دهند. زیرا تاب آوری جنگ، عامل مهم جنگ آینده است و انسجام ملی عامل مهم پیروزی ایران خواهد بود.

همه انواع رانت می بایست به صفر برسند.

متاسفانه مدیریتهای ارشد دولت با وجود داشتن مدرک دکتری، سخنان و‌ تصمیماتی اتخاذ می کنند که عجیب است و از بیسواد هم متصور نیست.

پیمایش به بالا