سایه جنگ امریکا علیه ایران عزیز، سالها ادامه خواهد داشت زیرا وضعیت رقابت اقتصادی امریکا و چین، بنفع امریکا نیست و امریکا بدنبال استفاده از قدرت نظامی برای تامین منافع خود و جلوگیری از سقوط اقتصادی خود می باشد.
مسئولین لازم است با مدیریت صحیح اقتصادی، رضایت و انسجام ملی را افزایش دهند. زیرا تاب آوری جنگ، عامل مهم جنگ آینده است و انسجام ملی عامل مهم پیروزی ایران خواهد بود.
همه انواع رانت می بایست به صفر برسند.
متاسفانه مدیریتهای ارشد دولت با وجود داشتن مدرک دکتری، سخنان و تصمیماتی اتخاذ می کنند که عجیب است و از بیسواد هم متصور نیست.



