واگذاری ایران خودرو به کروز، وجود رانت بزرگ به قطعه سازان را آشکار نمود.

رانت خودروسازان به شرکت کروز و گرانفروشی این شرکت کروز به خودروسازان مطرح شده تا جلوی فروش ایران خودرو به این شرکت گرفته شود.

سوال این است که چرا موضوع گرانفروشی و رانت این شرکت الان گفته می شود؟

چرا در این مدت متهم نشده؟ آیا مستندات این انحصار و رانت و گرانفروشی موجود نیست؟

رانت گرانفروشی همه قطعه سازان، جنبه سهمیه پیدا کرده است.

آیا بقیه قطعه سازان از رانت و گرانفروشی به خودروسازان سوء استفاده نمی کنند.

اگر این قطعه ساز، شرکت ایران خودرو را بخرد، بقیه قطعه سازان نمی توانند گرانفروشی به ایران خودرو را ادامه دهند و علت اصلی مخالفت قطعه سازان با این واگذاری می باشد.

چند دهه است که قطعه سازان، خون ملت را در شیشه کرده اند و باعث شده اند که قیمت تمام شده خودرو بی کیفیت جند برابر قیمت منطقی آن شود.

همه قطعه سازان می بایست محاکمه و اموال اضافی از ایشان مسترد شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا