ورود اوکراین در حال جنگ به ناتو باعث عادی شدن زدن ناتو توسط روسیه می شود

اگر اوکراین در حال جنگ به ناتو بپیوندد یعنی روسیه عملا وارد جنگ با ناتو شده است و زدن بقیه اعضای ناتو توسط روسیه، عادی می شود.

به عبارتی دیگر، ورود به جنگ روسیه و ناتو به آسانی کلید می خورد بدون آنکه طرفی از ایشان چنین نیتی داشته باشد.

و به همین راحتی، جهان وارد جنگ هسته ای خواهد شد.

البته متضرر اصلی از جنگ هسته ای، استعمارگران غرب خواهند بود.

زیرا اولاً انهدام سرمایه داران بزرگ غرب در هرگونه جنگ هسته ای، حتمی خواهد بود.

دوماً بساط سرمایه داران بزرگ توسط قیام ملت های غرب، برچیده خواهد شد و سرمایه داران بزرگ غرب را تکه تکه خواهند نمود. زیرا در دهه های اخیر، ملت های غرب، دل خوشی از سرمایه داران بزرگ غرب ندارند. سرمایه داران غرب در دهه های اخیر فشار بسیار بر قشر متوسط به پایین آروده است. همچنین به این خاطر که می دانند عامل اصلی جنگ های بزرگ و جنگ هسته ای، زیاده خواهی سرمایه داران بزرگ حاکم غرب می باشد و مسئولین در حکومتهای غربی، کارمندان مطیع سرمایه داران غرب می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا