رمی جمرات در حج، اعلام آمادگی برای مبارزه با شیطان درون و بیرون است. جنایتکاران بزرگ امریکا و اسرائیل، نماینده شیطان هستند.

هر یک از اعمال حج، معنی خاصی دارد و می بایست در اخلاق و رفتار انسان، خود را نشان دهند.

چطور ممکن است نماد شیطان را سنگ باران نماییم ولی با شیطان زمان که برای منافع سیاسی و اقتصادی خود، در حال قتل عام و نسل کشی و کودک کشی می باشد کاری نداشته باشیم؟

سرمایه داران بزرگ امریکا، به علت فساد اقتصادی و عادت به سرقت منابع دیگر ملت ها، توان رقابت سالم با چین و دیگر کشورها را ندارند. لذا به جنگ و خونریزی و قتل عام و نسل کشی و کودک کشی روی آورده اند.

لذا نمی توان به رمی جمرات اعتقاد داشت ولی با جنایتکاران بزرگ جهان کاری نداشت.

دیکتاتورهای عربستان، مورد حمایت امریکا می باشند و اجازه شعار دادن حجاج علیه جنایتکاران و کودک کشان امریکایی و اسرائیلی در عربستان را نمی دهند.

پیمایش به بالا